Privacybeleid


Als netwerk ontkomen wij er niet aan om gegevens van leden en bezoekers van onze evenementen te verwerken. Entre Femmes-Gooi neemt privacy serieus en volgt daarbij de bepalingen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Het bestuur van Entre Femmes-Gooi gaat zorgvuldig en vertrouwelijk om met persoonlijke informatie. Dat betekent onder meer dat we de gegevens niet verder gebruiken dan strikt noodzakelijk is, dat we persoonlijke gegevens niet delen zonder toestemming en dat we alle persoonsgegevens als vertrouwelijk behandelen.

Waarvoor gebruiken wij je gegevens?

  1. Ledenadministratie. De gegevens die je opgeeft als je je aanmeldt via het formulier op onze website, worden opgeslagen in onze ledenadministratie. Contactgegevens gebruiken we alleen om je te informeren over onze activiteiten en als we persoonlijk contact met je willen opnemen. De penningmeester gebruikt je gegevens voor facturatie en de financiële administratie.
  2. Oud-leden. Ook oud-leden staan nog in onze ledenadministratie. Sporadisch gebruiken we hun contactgegevens om ze te berichten over speciale gelegenheden zoals jubilea. Ben je oud-lid en wil je dat we je gegevens verwijderen, stuur dan een e-mail naar onze secretaris: secretaris@entrefemmes-gooi.nl
  3. Nieuwsbrief. Als lid van Entre Femmes-Gooi ontvang je een nieuwsbrief. Ook iedereen die zich voor de nieuwsbrief heeft aangemeld, ontvangt er een. Hiervoor hebben we je naam en e-mailadres gevraagd. Wil je de nieuwsbrief niet langer ontvangen dan kun je je afmelden via de Unsubscribe-link onderaan.
  4. Bezoekersregistratie. We registeren ook naam en contactgegevens van iedereen die onze evenementen bezoekt. Potentiële leden mogen twee maal vrijblijvend een evenement bezoeken. We gebruiken je contactgegevens voor de organisatie van het event. Denk aan badges, presentielijst en e-mails die het event betreffen. De contactgegevens gebruiken we ook om je voor een tweede bijeenkomst uit te nodigen en/of je te attenderen op de mogelijkheden voor lidmaatschap.

Welke gegevens verzamelen we?

Bij aanmelding als nieuw lid verzamelen we de volgende persoonsgegevens.

  • Naam
  • Bedrijfsnaam
  • Adres
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer
  • KvK-nummer

Op een persoonlijke profielpagina op onze website kun je deze gegevens aanvullen en publiceren.

Registratie evenementen
Wie een activiteit van Entre Femmes-Gooi wil bezoeken, kan zich via de website aanmelden met:

  • Naam
  • Bedrijfsnaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres

Derden

Wij geven je gegevens niet aan derden. Mocht dat om redenen nodig zijn, dan vragen we hiervoor van tevoren je toestemming.

Gegevensbeveiliging

De gegevens die we van je verzamelen zijn openbaar en behoeven dus geen extra beveiliging. De financiële administratie is wel vertrouwelijk en staat offline bij onze penningmeester.

Je rechten

Heb je vragen, opmerkingen of klachten over de verwerking van je persoonsgegevens, dan kun je contact opnemen met secretaris@entrefemmes-gooi.nl. Conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens blijf je de baas over je eigen gegevens. Dat betekent dat je ons te allen tijde kunt vragen welke gegevens we van je hebben en wat we er mee doen. Je kunt je gegevens ook laten wijzigen of verwijderen. En mochten we je vragen of we je gegevens mogen delen, dan kun je aangeven welke gegevens je niet wilt delen met deze derde of dat je met deze derde je gegevens helemaal niet wilt delen.

Wijzigingen privacy statement

We zijn niet van plan om dit privacy statement te wijzigen. Maar mocht dat nodig zijn, dan berichten we je daarover per e-mail.

Contact

Nog vragen? Stuur een e-mail naar: secretaris@entrefemmes-Gooi.nl.

© 2024, Entre Femmes Gooi |
Algemene voorwaarden |
Privacybeleid |
Disclaimer |
Webmaster
website: sbddesign.nl